توقیف کامیونت حامل  3 تن ذغال قاچاق در ساری

یک دستگاه خودرو کامیونت حامل  3 تن ذغال قاچاق در ساری کشف و توقیف شد.

سرهنگ ذبیح الله پهلوانی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در اجرای طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص قاچاق منابع ملی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهی استان در پی کسب خبری مبنی بر تردد يک دستگاه خودرو کاميونت حامل ذغال قاچاق سریعاً وارد عمل شده و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با دریافت این گزارش، ماموران پلیس آگاهی با شناسایی خودروی مورد نظر این خودرو را در یکی از خیابان‌ های شهر ساری متوقف کردند و این خودرو را مورد بازرسی قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: ماموران در بازرسی از خودروی مورد نظر موفق شدند، بیش از ۲ تن و ۷۰۰ کیلو گرم ذغال قاچاق زا نوع چوب درختچه تاغ به ارزش ریالی ۲۷۰ میلیون ریال را کشف کنند.

سرهنگ پهلوانی افزود: در این ارتباط متهم به قاچاق کالا به نام ع- پ. دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران همچنین از کشف ۱۸ هزار نخ سیگار قاچاق به همراه ۵۶۵ کیلوگرم ذغال قاچاق از نوع چوب درختچه تاغ در کمربندی ساری از یک واحد صنفی خبر داد و گفت: در این ارتباط فردی به نام ه - ر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

وی افزود: اموال مکشوفه به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل شد.

انتهای پیام/ م



کشف ۳ تن ذغال قاچاق در ساری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار